Iron & Wine

Iron & Wine - flightless bird, american mouth. En av de bästa låtar som skrivits.

Skola idag. Hur var det undrar ni? (kanske inte men bryr jag mig? nepp) hur som helst, det var tråkigt och jag ville bara gå hem. Wellwell, ett plus är väl att vi är lediga på fredag (typ). Woopwoop! Var i stan en sväng idag också. La undan ett par skor. Ett par riktigt snygga skor. Men fasiken så dyra. Fanfanfan.

Wellwell, har i alla fall kollat klart på twilight nu. Tröttnar jag snart? nej. Patetiskt, I know.... ha! wellwell, anyway. Jag har beslutsångest. Över skorna det vill säga. Uuuuuuuusch. Skor är så wuuuuuuuunderbuuurt. Buhu byebye


Foto: http://seaofshoes.typepad.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0