a sound mind

Idag kan jag informera om att jag har varit i stan med Carro och tittat igenom alla dessa affärer man alltid kollar igenom när man är i stan. Hittade jag något? OM jag gjorde. Men jag har lovat mig själv köpförbud tills nästa månad. Men höll jag det idag? nej, jag köpte mig en ny skiva från bandet A sound mind. Jäkligt udda men bra skiva. Men NU har jag verkligen köpförbud. Vi får se hur länge det håller..

Anyway

Kan inte direkt säga att jag är den där typiska tjejen som slänger upp en "dagens outfit" i bloggen så för att fylla ut detta inlägg bjuder på en annan men härlig bild på mig och Josefin.

Och en till bild...




Kommentarer
Postat av: jennifer

vilka underbara bilder :)

2009-09-13 @ 12:03:39
URL: http://blackwedge.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha jag kan inte fatta att du verkligen köpte den skivan!

2009-09-27 @ 14:17:33
Postat av: Anonym

ja kan, för jag gillade den!

2009-09-27 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0