Dust it? whaaaat!?

Stallet är avklarat och det blev en härlig ridtur i småsolen.

Just nu sitter jag och små kollar på andras bloggar och letar efter de perfekta, eller ja perfekta och perfekta men underbara/snygga/coola skorna man bara vill ha. Yepp ni hörde rätt. Det perfekta skorna. Jag vill ha två par "perfekta skor". Ett par är redan utsedda. De andra är fortfarande spårlöst försvunna. "Kom till mamma små undrbara skor". Min jakt fortsätter mot nya affärer som kanske har de skor jag letar efter. Men idag var jag i alla fall flitig och köpte mig en Osis dust it. Och vad är de undrar ni? Jo ett puder som ger volym till håret. Coolt. I. Know.

See u later.

 

Kommentarer
Postat av: J

coolaste bruden!!

2009-08-18 @ 11:45:20
Postat av: J

du är en liten bajs

2009-08-18 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0